fbpx

בית משפט קהילתי בירושלים מסכם 3 שנות פעילות

ביום שלישי האחרון התקיים בבית המשפט הקהילתי בירושלים אירוע לסיכום 3 שנות פעילותו בעיר.

בית משפט קהילתי בירושלים מסכם 3 שנות פעילות

בית המשפט הקהילתי הוא פרויקט חדשני ופורץ דרך המאפשר לעוברי חוק לשקם את חייהם ולהשתלב חזרה בקהילה, וזאת באמצעות שיקום אינטנסיבי בפיקוח שיפוטי הדוק, בליווי של צוות רחב, ובשותפות עם הקהילה. הפרויקט פועל בשותפות של הנהלת בתי המשפט, שירות המבחן למבוגרים, הסנגוריה הציבורית, חטיבת התביעות במשטרת ישראל, פרקליטות המדינה, וג’וינט- אשלים אשר הוביל את פיתוח הפרויקט בארץ. בימים אלה ממש, יחד עם אישורו של חוק בתי המשפט קהילתיים בכנסת, עובר ניהול הפרויקט והובלתו להנהלת בתי המשפט ואנו גאים על כך מאד.  

בשבוע שעבר חגג בית המשפט הקהילתי בירושלים 3 שנות פעילות מרתקות ואינטנסיביות בעיר. לאורך השנים פעלה התכנית בעיר בשותפות הדוקה עם עיריית ירושלים, ובשותפויות רבות בעיר – עם גופים ממסדיים ועם גופים קהילתיים. לאורך השנים נקלטו בתכנית מעל 170 איש וסיימו את התכנית בהצלחה 34 בוגרים אשר אנחנו מאחלים להם הצלחה רבה בהמשך דרכם.

האירוע התקיים בגן הבוטני, אל מול הנוף המקסים של האגם, במעמד ראש העיר מר משה ליאון, בנוכחות נשיא בית משפט השלום בירושלים כבוד השופט שמואל הרבסט ובנוכחות השופט הקהילתי בירושלים כבוד השופט יהושוע צימרמן. במהלך האירוע שיתפו שלושה מבוגרי התכנית את המשתתפים בסיפור חייהם ובתהליך השיקום שלהם, הוצגה תערוכת ציורים של בוגר התכנית, והתקיים טקס הוקרה לבוגרי התכנית, לצוות התכנית ולשותפים השונים בעיר.

במסגרת האירוע ניתנו תעודות הוקרה לארגון מצילות המזון, ולמרכז לחינוך משפטי קליני באוניברסיטה העברית אשר פועלים בשותפות הדוקה עם התכנית.

נבקש להודות לכלל השותפים של התכנית ברמה הארצית וברמה העירונית, וכן לעיריית ירושלים אשר פועלת עמנו בשותפות הדוקה לקידום הפרויקט בעיר.

אנחנו מודים לכל מי שהשתתף בארוע ולכל מי שלקח חלק בהפקתו: לניר זוארץ על ליווי הבוגרים ששיתפו בסיפורי החיים לקראת האירוע, ליואב צייט על ליווי בהקמת תערוכת הציורים של בוגר התכנית, ללהקת אלגריה שהרימה את האווירה באירוע באופן מופלאלגן הבוטני על המקום המקסים והסיוע הלוגיסטי לאורך כל הערב ,לעורך שעיה צ’סנר על הסרטון המושקע וכמובן נבקש להודות גם לצוות המופלא של התכנית בעיר אשר פועל בשגרה במסירות ובמחויבות לקידום משתתפי התכנית.

קרדיט צילום: ליהב שורר

דילוג לתוכן
Send this to a friend